Увага!

Персональний блог вчителя початкових класів Тищенко Тетяни Григорівни

среда, 28 августа 2013 г.

Календар вчителя

Для організації роботи у новому навчальному році
пропонує скористатися практичним


 КАЛЕНДАРЕМ ВЧИТЕЛЯ НА 2013 – 2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.

Режим роботи школи

Згідно з графіком, затвердженим Міністерством освіти, навчальний рік розпочинається 2 вересня 2013 року святом "День знань". Закінчиться навчальний рік 30 травня 2014 року.
Як повідомляє прес-служба Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, у 2013/2014 навчальному році навчальні заняття будуть організовуватись за звичайною семестровою системою:
  • І семестр – з 2 вересня по 29 грудня,
  • ІІ семестр – з 13 січня по 30 травня.
Закінчується навчальний рік:
  • проведенням навчальних екскурсій у 1-4 класах - 2-5 червня
  • навчальних екскурсій та практики у 5-8 і 10 класах - 2-13 червня
  • державною підсумковою атестацією випускників початкової, основної і старшої школи.
Державна підсумкова атестація буде проводитись
  • для учнів 4-х класів - 13-22 травня 
  • для випускників 9-х класів 2-16 червня
  • для випускників 11-х класів 13-29 травня
Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули: (орієнтовно)
  • осінні з 28 жовтня по 3 листопада
  • зимові з 30 грудня по 12 січня
  • весняні з 24 по 30 березня.

З урахуванням місцевих особливостей та кліматичних умов за погодженням з відповідними місцевими органами управління освітою можуть змінюватися структура навчального року та графік учнівських канікул. Навчальну практику та навчальні екскурсії за рішенням закладу можна провести в інші терміни, або впродовж навчального року.

Критерії оцінювання

Критерії оцінювання (за новим Державним стандартом):

Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів розроблені відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 426 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» і набувають чинності поетапно:
  • у 1 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2012/13 навчального року;
  • у 2 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2013/14 навчального року;
  • у 3 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2014/15 навчального року;
  • у 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2015/16 навчального року.

Змістом вимог до оцінювання є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:
  • у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової;

При оцінюванні знань, вмінь, навичок і ставлень учнів 2 класу за рішенням педагогічної ради замість балів використовуються усні та письмові словесні (вербальні) оцінки.
  • у 2-4 класах з предметів інваріантної складової: «Сходинки до інформатики», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура»;
  • у 1­-4 класах з усіх предметів варіативної складової.

Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12­-бальною шкалою:
  • у ІІ семестрі 2 класу та в 3-­4 класах з предметів інваріантної складової освітніх галузей: «Мови і літератури (мовний і літературний компоненти)», «Математика», «Природознавство», «Суспільствознавство» та предмета «Трудове навчання».

Державний стандарт

Державний стандарт

Працюємо за навчальними планами:

для 1-2-х кл. - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572;

для 3-4-х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.2005 № 682;